Влез в акаунта си

Най-добрите 5 съвета за счетоводство на онлайн магазин

Днес е толкова лесно да се започне цифров бизнес – измисляте идеята си, създавате уебсайт и наблюдавате как печалбите идват. За съжаление, изискванията за счетоводството на онлайн магазина означават, че това не е толкова просто.  счетоводна кантора

Това е така, защото ако планирате да реализирате печалби, те трябва да бъдат правилно регистрирани и представени на правителството, така че да сте сигурни, че плащате правилната сума на държавата за вашия успех. 

Счетоводството е един от компонентите на бизнеса, който много собственици на фирми биха предпочели да избегнат, но с който всеки от тях трябва да се справя.

Дадох ви пет счетоводни съвета, които ще помогнат на вашия онлайн магазин да си плаща и да работи по начин, който показва колко успешен е в действителност.

1. Интегрирайте счетоводния софтуер с онлайн магазина си

Може би най-важният съвет, който ще получите от тази статия, е да интегрирате целия си счетоводен софтуер с онлайн магазина си – това ще осигури основата за извличане на максимална полза от останалите четири разгледани съвета. 

Причината за това е, че той ще ви помогне да записвате разходите си, да следите данъците си и да разберете дали работите на печалба или на загуба. 

Много онлайн магазини улесняват интегрирането на финансов софтуер с тях. Това е част от тяхната търговска цел – да ви улеснят максимално при стартирането на бизнес. МКА Финанс

Разбира се, начинът, по който това ще се случи, зависи от доставчика, който сте използвали за изграждането на вашия онлайн магазин. Процесът ще работи малко по-различно за WooCommerce, отколкото за BigCommerce. 

Също така трябва да изберете счетоводния софтуер, който работи най-добре за вас, така че прегледайте най-добрите варианти и след това изберете този, който отговаря на вашите нужди – като може да е препоръчително да поговорите със специалист по счетоводство, за да разберете какво търсите.изчисляване на трудов стаж

2. Изберете правилния шлюз за плащане

Изборът на добър шлюз за плащане за вашия онлайн бизнес не е счетоводен съвет – това е важна счетоводна задача, която ще позволи на вашата компания да печели пари и да подава правилно своите данъци. 

Вашият шлюз за плащания позволява на клиентите ви да плащат за стоки. След това можете да съгласувате това с вашия счетоводен софтуер, така че да можете да записвате тези плащания. 

Това е жизненоважно, защото показва приходите на вашата компания – нещо, което е важно по две причини. 

Първо, това ви позволява да видите колко пари наистина печелите или не печелите. Второ, това позволява на правителството да разбере колко пари печели вашата фирма, което му позволява да ви облага правилно. счетоводни услуги

Изборът на платежен шлюз е важно решение и ви препоръчвам да проучите внимателно наличните възможности, преди да направите своя избор. Моят съвет е да видите какво казват колегите ви собственици на бизнес за различните шлюзове за плащане – можете да разберете това, като проверите TrustRadius, сайт за ревюта на софтуер, който публикува мненията на реални потребители.

3. Уверете се, че сте избрали правилните данъчни настройки

Трябва да плащате правилния размер на данъка и правилната настройка на онлайн магазина ви помага да гарантирате това – наистина е толкова просто. отчитане на приходи от свободна професия

Разбира се, както при много други неща, свързани с вашия онлайн магазин, правилното определяне на данъка зависи от използвания от вас конструктор на магазина. Затова проверете ръководствата, блоговете и разделите с често задавани въпроси на Magento, Shopify, Squarespace или на друг доставчик, който сте избрали. 

Ако не направите това, ще се сблъскате с два нежелани данъчни сценария – първо, не плащате достатъчно; второ, плащате прекалено много.

Ако не платите достатъчно данък, ще бъдете помолени да доплатите разликата. 

Това може да бъде толкова просто, колкото да платите дължимото, или толкова трудно, колкото да платите и глоба. Така или иначе, има вероятност да не сте планирали този допълнителен разход, така че ще трябва да уредите разликата, като я изтеглите от сметките на фирмата си. 

Ако сте платили твърде голям данък, тогава можете да поискате да го върнете. 

Това може да е толкова безболезнено, колкото да подадете искане и да получите парите си. Възможно е обаче да бъде и толкова болезнено, колкото да преминете през дълъг процес на възстановяване, който отнема време, ресурси и пари от вашата компания. Така или иначе, в краткосрочен план бизнесът ви разполага с по-малко пари и това може да е забавило ненужно плановете ви за разширяване.

4. Записвайте истинските си приходи и разходи

Не е достатъчно да записвате какво сте продали и за колко – нужни са ви истинските разходи. 

Под истинска себестойност имам предвид всичко, което е свързано с подготовката на стоките ви за продажба – от момента на създаването им до момента, в който бъдат отчетени в данъчните ви декларации пред правителството.

Както виждате, тя обхваща всичко, за което можете да се сетите, свързано с продажбата на вашите продукти. 

Причината, поради която това е толкова важно, е, че то ви показва оперативните разходи за вашия бизнес – не е достатъчно да кажете, че физическото производство на продуктите ви струва 10 долара, продавате ги за 50 долара и следователно маржът на печалбата ви е 40 долара. 

Трябва да отчетете всичко, защото може да се окаже, че не толкова скритите разходи възлизат на 50 долара, което означава, че всъщност реализирате загуба от 10 долара за всеки продаден продукт.

Първият ми съвет е наистина да разберете какво означава COGS. Вторият ми съвет е да се обърнете към професионален счетоводител. Защото докато вие познавате бизнеса си отвътре, те познават COGS отвътре. Това означава, че те могат правилно да маркират разходите, така че да не ги надценявате или подценявате. 

Защо това е толкова важно? Защото COGS е разход, което означава, че ако не го отчитате правилно, не плащате правилния размер на данъка. 

5. Спазвайте крайните срокове на счетоводството

Последният съвет ще бъде кратък и съдържателен, защото в него няма много неща – знайте кои са крайните срокове на счетоводството ви и ги спазвайте. 

Има много дати, които трябва да знаете, и вместо да ви отегчавам с всички тях, ви препоръчвам да прочетете тази статия за ключовите дати за данъчната година 2020 в САЩ. 

Първият ми съвет е да се справите сами. Въпреки това, ако се притеснявате да сте в крак с нещата, можете да използвате данъчен календар или да се възползвате от услугите на професионалист, който да го направи вместо вас. 

Голяма част от това, което казах в тази статия, са простички неща, които са вдъхновени от една основна тема – знайте какви са вашите изисквания и след това ги следвайте докрай. 

Това е счетоводен принцип, който може да се приложи към всеки бизнес и всяка роля, но никога не е по-важен от този, когато става въпрос за счетоводството на собствената ви компания.