Влез в акаунта си

10 причини да се нуждаете от стратегия

Цифровият маркетинг е по-важен сега от всякога. Предприемете стъпки за създаване, оптимизиране или оптимизиране на стратегията си за дигитален маркетинг (известен също като интернет маркетинг) днес и защитете бизнеса си от инфлация.groweasyltd.com

Откъде да започнете, ако искате да разработите стратегия за цифров маркетинг? Това все още е често срещано предизвикателство, тъй като много предприятия знаят колко жизненоважни са днес цифровите и мобилните канали за придобиване и задържане на клиенти. И все пак те нямат интегриран план, който да подпомага цифровата трансформация и растежа на бизнеса, както и да ангажира ефективно аудиторията им онлайн.seo оптимизация

Ако бизнесът ви няма стратегически план за цифров маркетинг (известен още като интернет маркетинг), съгласуван с бизнес плана ви, ще страдате от десетте проблема, които изтъквам по-нататък в тази статия, и ще загубите от конкурентите, които са по-изкушени в цифрово отношение.

За всеки от десетте примера за цифров маркетинг ще препоръчам и маркетингови решения и следващи стъпки, които да ви помогнат да оптимизирате маркетинговата си стратегия през 2023 г.

Защо цифровият маркетинг е по-важен сега?

Нивата на инфлация в световен мащаб се покачват главоломно. През юни в САЩ беше регистриран четиригодишен връх от 9,1%, а през юли и август се запазиха високи нива от съответно 8,5% и 8,3%. В Обединеното кралство основният лихвен процент на BoE се повиши от 0,25 % в началото на 2022 г. до 2,25 % от 22 септември миналата седмица.

Въздействието на инфлацията се усеща и в Европа и Източна Азия, както показва тракерът на Financial Times. Всъщност верижните ефекти на инфлацията се усещат по целия свят.

Затова всички предприятия трябва да се замислят за въздействието на това международно явление върху клиентите, производството, услугите, персонала и др. А един от важните аспекти на управлението и оптимизирането на бизнеса ви, който се нуждае от вашето внимание повече от всякога, е стратегията ви за цифров маркетинг.

Какво представлява цифровият маркетинг? Шестте стълба.

Цифровият маркетинг трябва да подкрепя вашите маркетингови и бизнес цели, затова в моята книга – Цифров маркетинг: Дигиталният маркетинг, наричан още онлайн маркетинг, се определя просто като:

Постигане на маркетингови цели чрез прилагане на цифрови технологии и медии.

Това е голямата картина, за чието поддържане ви е необходима стратегия, но, както обясняваме в Smart Insights, за да сте успешни в онлайн маркетинга, трябва да владеете и детайлите, за да се конкурирате в основните цифрови платформи, които потребителите или фирмите използват, за да намират и избират продукти.дебит

Алгоритмите, използвани за управление на Facebook, Instagram, Google, LinkedIn и издателите, контролират видимостта ви и размера на заплащането, така че за да получат видимост, специалистите по цифров маркетинг трябва да се запознаят с най-новите техники. Ето защо книгите ми за професионален маркетинг са с обем над 500 страници, но в тях могат да се засегнат само най-добрите практики, които подробно описваме в Smart Insights.

Преди да разгледаме различните канали, които съставляват цифровия маркетинг, е полезно да опростим, тъй като бизнес мениджърите като собствениците, финансовите или оперативните директори в крайна сметка искат да знаят в какво трябва да инвестират на най-високо ниво и каква възвръщаемост ще получат. За онлайн маркетинга ще има определен краен бюджет за годината и те искат да гарантират, че екипът им прекарва време в правилните дейности и инвестира в правилните видове медии, за да получи положителна възвръщаемост.

Шестте стълба, които съставляват цифровия маркетинг

При обучение и консултиране относно цифровата стратегия и както е препоръчано в нашия безплатен шаблон, препоръчвам да групирате цифровите дейности в тези шест области, всяка от които се нуждае от отговорник, който да ги управлява и да подобрява резултатите.дигитална агенция

Фокусът върху всяка от тях е важен, независимо от размера на бизнеса. Стълбовете помагат да се покаже, че успехът в дигиталния маркетинг не е свързан само с дигиталните медии и платформи, колкото и важни да са те. Създаването на ефективно цифрово изживяване, послания и качествено съдържание, които да подхранват цифровата ви стратегия, също са жизненоважни.

В днешния взискателен цифров пейзаж върху маркетолозите има вътрешен и външен натиск да продължат да се развиват по време на инфлацията.

Структурирайте маркетинговия си план около фуния, която доказано повишава ефективността. Присъединете се към Smart Insights като безплатен член, за да получите незабавен достъп до нашия безплатен шаблон за цифров маркетингов план, за да усъвършенствате уменията си и да постигнете необходимите резултати.дигитална агенция grow easy

Колко важен е дигиталният маркетинг днес?

Прост показател за важността на цифровия маркетинг е колко пари се харчат за цифрови медии. Последното проучване на IAB за разходите и приходите от реклама показва, че в САЩ над три четвърти от медийните бюджети ще бъдат в цифрови медии. Подобни данни виждаме от IABS в Обединеното кралство и Европа, така че това се случва в световен мащаб.

IAB също така дава информация за разпределението на бюджета по цифрови канали. Това е полезно, тъй като предполага комбинация от видовете маркетингови дейности, в които трябва да инвестираме.

Все пак имайте предвид, че данните на IAB се основават на данни от най-големите издатели и платформи, така че са по-малко представителни за по-малките предприятия и подценяват значението на органичното търсене (оптимизация за търсачки), цифровия PR и маркетинга с влияние.

Данните показват, че, както бихме очаквали, маркетингът в социалните медии и маркетингът при търсене са важни инвестиции в цифровия маркетинг. Въпреки това данните показват също, че цифровият дисплей и цифровото видео са значими.grow easy

Не забравяйте, че това е по-скоро представително за разходите на по-големите предприятия, които сега използват тези канали, за да заменят инвестициите в телевизионна и печатна реклама.