Влез в акаунта си

12 инструмента за цифров маркетин

1. Инструменти за цифров маркетинг: социални медии

Hootsuite

Цена:  от 49 долара на месец за един потребител до 739 долара на месец за петима (с допълнителни функции).

Подходящо за: За проследяване и управление на множество канали на социалните медии.groweasy

Една от първите системи за управление на социални медии, Hootsuite ви позволява да създавате, планирате и публикувате съдържание в множество канали на социалните медии. Те включват Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, YouTube и др. Интуитивна, визуална и лесна за използване, Hootsuite следи всички ваши социални акаунти в един прозорец.seo агенция

Сред отличаващите се инструменти са функцията „Входящи“, която ви позволява да управлявате на едно място както публичните, така и частните ангажименти, и инструментите за слушане в социалните мрежи и анализ на данни, които са чудесни за оптимизиране и измерване на успеха на вашите кампании. Идеално подходящ за екипи, Hootsuite има малко недостатъци и дори предлага безплатна версия.Редене на ламинат

Sprout Social

Цена: от 89 долара на потребител на месец.

Подходяща за: Слушане на социални медии и поддръжка на клиенти.

Sprout Social е универсална платформа за управление на социални медии с инструменти за публикуване, ангажиране, анализ и др. Подобно на Hootsuite, основната разлика е в превъзходното обслужване на клиенти. Добавянето на телефонна и имейл поддръжка я прави идеален избор за начинаещите в маркетинга на социалните медии, които се нуждаят от допълнителна помощ.

Подобно на Hootsuite, тя също има отлични функции за слушане на социални медии, които ви позволяват да се включите в глобалния разговор в социалните медии. Това помага да идентифицирате пропуските в стратегията си или в управлението на марката. Инструментът за откриване на аудитория също така е чудесен за идентифициране на полезни влиятелни личности, които може да искате да следвате или да се ангажирате с тях. Проверете 30-дневната му безплатна пробна версия.дигитална агенция

Buffer

Цена: Безплатно за до три канала и 100 долара на месец за до 10 канала.

Чудесно за: Малки фирми и такива с ограничени разходи.

Идеален за по-малки фирми, стартиращи предприятия и такива с ограничен бюджет, Buffer предлага опростена версия на други популярни инструменти за управление на социалните медии. Макар че не може да се конкурира с Hootsuite или Sprout по отношение на функциите, той има изчистен, удобен за потребителя интерфейс и – което е критично – е много по-достъпен. Освен това, ако се интересувате най-вече от създаването на съдържание, Buffer вероятно е най-добрият вариант за малки екипи.

Неговите функции за визуално сътрудничество и работа в екип са на най-високо ниво за управление на много съдържание на едно място. Той има по-малко звънци и свирки по отношение на неща като анализи, но все пак е солиден претендент. Започнете с безплатната версия сега.дигитална агенция софия

2. Инструменти за дигитален маркетинг: имейл маркетинг

Omnisend

Цена: Безплатно за до 250 абоната и до 59 долара на месец за премиум акаунт.

Подходящ за: Маркетинг на електронната търговия

Omnisend е инструмент за автоматизация на маркетинга, използван от повече от 75 000 фирми за електронна търговия в цял свят. Той е създаден, за да помогне на онлайн търговците да увеличат продажбите си, и се предлага с множество функции, които да им помогнат за това.

Дори в безплатния план ще получите достъп до функции като разширено сегментиране, предварително изградени работни процеси за автоматизация и 24/7 поддръжка по имейл и чат на живо. Този универсален инструмент за дигитален маркетинг на електронната търговия има интуитивни конструктори на имейл и уеб формуляри, които са лесни за използване и са специално разработени за целите на електронната търговия. Екипът за поддръжка на клиенти на Omnisend е на разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и обикновено отговаря за по-малко от 3 минути, дори по време на натоварените периоди на търговия на дребно, като Черния петък и Коледа.

Mailchimp

Цена: Безплатно (с ограничения) и до 299 долара на месец за премиум акаунт.

Подходящ за: Всички аспекти на маркетинга по имейл.

Може би най-известният софтуер за маркетинг на имейли, Mailchimp, отдавна е лидер на пазара. Той предлага всичко, от което се нуждаете, за да стартирате бързо професионални имейл кампании. Това включва над 100 елегантно разработени шаблона за имейл кампании (осем в безплатната версия), редактор на имейли и функции за планиране, като например автоматично повторно изпращане на контакти, които не са успели да отворят първоначалния имейл.

Mailchimp също така представя някои приятни добавки, като например препоръчителни времена за изпращане, които премахват ненужното администриране от ръцете ви. Единственият недостатък е, че с добавянето на нови функции основното им предлагане малко пострада. Но въпреки че с времето интерфейсът е станал малко по-малко интуитивен, това все още е солиден инструмент за имейл маркетинг.groweasyltd.com

Moosend

Цена: от едва 9 долара на месец.

Чудесно за: Достъпен имейл маркетинг.

Moosend е друг инструмент за имейл маркетинг, който ви позволява да създавате, наблюдавате и управлявате всичките си имейл кампании на едно място. В сравнение с Mailchimp, той предлага сравнително прости функции: възможност за проектиране и персонализиране на кампании, събиране на данни за регистрация на потребители и за включване/изключване и създаване и сегментиране на списъци с абонати на имейли. За повечето маркетингови кампании обаче функционалността му е повече от достатъчна. Той има удобен за ползване интерфейс, отлични отчети и – въпреки достъпната цена – предлага и конкурентна поддръжка на клиенти.