Влез в акаунта си

Получаване на качествени обратни връзки

Влезте в който и да е SEO форум и ще намерите задължителния пост от объркан, необичаен линк билдинг, който се чуди: „Как да създам невероятни обратни връзки?“рекламиране в google

В публикацията разочарованият линкър твърди, че е опитал всичко, за да изгради качествени обратни връзки: безплатни директории, профилни връзки, изпращане на статии, спам на коментари и т.н. Но нищо не работи. Въпреки всичките си усилия с ниска стойност, те не могат да прескочат конкурентите си в SERP, затова молят другите да споделят тайните си за изграждане на невероятни, изумителни, суперфантастични обратни връзки.grow easy

Проблемът е, че тези тайни не съществуват.

Не съществуват магически преки пътища, нито строго засекретени вътрешни хакове за получаване на качествени връзки за вашия уебсайт. Изграждането на невероятни обратни връзки изисква работа. но това е последното нещо, което форумните скитници искат да чуят. Те искат бързо решение, а да създадеш нещо ценно е много по-трудно от това да сложиш подпис във форума върху публикация в дискусионна тема. Така че това послание често остава глухо за тях.

Въпреки това, ако сте готови да си скъсате задника, тогава ще споделя моя процес за изграждане на невероятни обратни връзки. Това не е просто. Не е лесно. Всъщност той изисква творчество, упоритост, отдаденост и упорита работа. Но за разлика от спаменето на връзки с ниска стойност, ако следвате тези стъпки, можете да изградите невероятни обратни връзки.groweasyltd.com

5 стъпки за създаване на невероятни обратни връзки

Намиране на връзки

Търсене на връзки

Годност на съдържанието за връзки

Създаване на връзки

Достигане на връзки

Първа стъпка: Намерете към какво се свързват хората

Първата стъпка към получаването на невероятни обратни връзки е да откриете сайтовете, които вече имат фантастични обратни връзки, и да проучите внимателно техните профили за връзки. Логиката е, че доброто съдържание привлича връзки, тъй като собствениците на сайтове се чувстват задължени да го споделят с аудиторията си. Така че в тази първа стъпка търсите страници с „много връзки“, защото те вече са доказали, че имат съдържание, което заслужава да бъде свързано с тях.какво е google ads

За да разберете кои публикации в блога са привлекли най-много входящи връзки, следвайте този процес. Забележка: за цялата тази публикация в блога ще използваме хипотетичен пример с Jim’s Pet Shop, онлайн магазин за домашни любимци, който иска да привлече връзки, трафик и внимание за своята линия играчки за кучета.

Инсталирайте лентата с инструменти SEO for Firefox (безплатна е!)

Изпълнете търсене в Google (за този пример изпълнявам заявка за „кучешки играчки“), изберете бутона „Покажи опции“ (под полето за търсене, вляво) и щракнете върху „блогове“ от категориите

Щракнете върху опцията „100“ (точно под полето за търсене, вдясно), което ще ви даде 100-те най-добри резултата от търсенето

След като това е решено, щракнете върху връзката „CSV“ (точно под полето за търсене, вдясно) и експортирайте файла с резултатитеFirefox for SEO (Firefox за SEO) ви дава много голяма информация, но за това упражнение искаме само данните за колоната „Y! Page Links“, така че можете да изтриете останалото.

Сортирайте списъка по „Y! Връзки към страници“ от „най-голям към най-малък“. Резултатите от CSV трябва да изглеждат по следния начин:

Сега вече разполагаме с колекция от всички публикации в блога за „кучешки играчки“, които са привлекли най-много връзки. Следващата стъпка в процеса на изграждане на качествени обратни връзки е да се види кои сайтове поставят връзки към тези публикации.groweasy

Втора стъпка: Разберете кой препраща

Сега, след като знаем кои части от съдържанието са магнити за връзки, нека разберем кой прави връзките. Защо е важно „кой“? Защото тези собственици на уебсайтове вече са се квалифицирали предварително като потенциални получатели на връзки, като са демонстрирали желанието си да поставят връзки към определен тип съдържание, което в този пример е съдържание за „играчки за кучета“. Така че шансовете им да поставят връзки към нашето съдържание за играчки за кучета са големи.дигитална агенция

И така, за да разберете „кой“, издърпайте CSV таблото, което създадохме по-горе, изберете всяка от публикациите с най-много връзки и се впуснете в профилите им за връзки. Това може да стане с помощта на бутона „Yahoo Page Links“ (Връзки към страници в Yahoo) в лентата с инструменти на SEO for Firefox или можете да използвате командата за връзка в Yahoo: link:http://www.pawnation.com/2010/03/16/wacky-pet-product-squeaky-squigglers-dog-toys/ -site:pawnation.com

Така се получава списък на SERP с всички връзки, сочещи към тази страница, без вътрешните връзки на сайта от основния домейн, който изглежда по следния начин:

След като извършихме този анализ за перспективите за връзки, има два сайта, които продължават да се появяват в профилите на връзките на тези топ постове за кучешки играчки: Doggies.com и Funstufffordogs.wordpress.com. Като се има предвид готовността им да поставят връзки към съдържание, свързано с играчки за кучета, те са чудесни кандидати за кампания за достигане до потребителите (разгледана в пета стъпка).дигитална агенция софия

Ако все още не е ясно, целта на тази стъпка е да се състави списък с квалифицирани потенциални клиенти, с които да се работи. Това може да се направи в обикновена електронна таблица с няколко колони с данни. За моите собствени списъци за достигане до клиенти обичам да събирам данни за :

URL адрес на целевия уебсайт: отбележете името на уебсайта, както и дълбоката страница, която съм намерил и която е свързана навън

Toolbar PageRank: тук използвам TBPR, за да сортирам по относителна стойност (свободно)

Име за контакт: персонализирането на писмото за контакт е от ключово значение; адресирането на имейл „До когото може да се отнася“ е мързеливо и за неудачници

Лична електронна поща: не изпращайте имейли до черни дупки на info@ или до формуляри за контакт с нас, освен ако не обичате имейлите ви да бъдат игнорирани или изтривани. Давам подробна информация за получаването на трудни за намиране лични имейли, в тази статия за 12 усъвършенствани тактики как да намерите нечий имейл адрес.

Профил(и) в социалните медии: какъв е техният Twitter или LinkedIn джоб? не знаете? разберете го.

Бележки: допълнителна информация за блогъра или уебсайта, която да ми помогне да персонализирам още повече писмата си за контакт

Освен това не забравяйте, че много блогове имат стабилен персонал от блогъри. Затова ви препоръчвам да се поразровите и да разберете кои от тях по-често се свързват с вашия тип съдържание и да цитирате това и в раздела за бележки.