През последното десетилетие популярността и значението на технологиите в света на бизнеса значително нараснаха, ето защо е важно да се осъзнае какви маркетингови стратегии могат да помогнат на компаниите да подобрят продажбите и имиджа на марката си чрез цифрови технологии. Прочетете, за да откриете популярни техники за дигитален маркетинг.groweasy
9 техники за дигитален маркетинг:
1. Маркетинг в социалните медии
Силното присъствие в платформите на социалните медии е най-важният инструмент за дигитален маркетинг. Съществуват много начини за популяризиране на присъствието на дадена марка в социалните медии. Примери за това са наемането на влиятелни личности в социалните медии, които да популяризират марките в собствените си акаунти в социалните медии, и активното публикуване и участие на марките в техните акаунти с цел популяризиране на техния имидж.
2. Оптимизиране на търсачките
Оптимизацията за търсачки, или SEO, е техника за цифров маркетинг, която включва създаване на по-голям трафик към даден уебсайт, като се гарантира, че уебсайтът се появява на по-високи позиции в резултатите на търсачка като Google. Тази техника подпомага бизнес маркетинга, като подобрява познаваемостта на марката.groweasyltd.com
3. Маркетинг по имейл
Имейлите са чудесна маркетингова техника, която кара клиентите да се връщат при дадена марка и да купуват нови продукти. Първо, компанията трябва да накара хората да се запишат в списък с имейли, след като са направили покупка. След това, въз основа на знанията, които получават от имейлите, е много вероятно тези клиенти да се върнат.seo грешки
4. Маркетинг на съдържанието
Маркетингът на съдържанието е последователно създаване на ценно и подходящо съдържание в платформите. Марката може да използва маркетинга на съдържанието като инструмент за постигане на по-добра познаваемост на марката, като се рекламира като компания, която е в контакт със света и е важна за него. Пример за това е как Nike постоянно провежда рекламни кампании за спортисти, които са във възход.
5. Видео маркетинг
Видеомаркетингът работи добре с маркетинга на съдържанието и също така е популярна техника в цифровия маркетинг поради лесния достъп до видеоклипове, който технологиите са осигурили. Чрез създаването на качествени рекламни клипове компаниите могат да натрапят траен имидж на марката в главите на своята аудитория и да я накарат да се замисли за покупка.дигитална агенция
6. Уеб реклама
Марките могат да се рекламират по-ефективно, като създават кликаеми реклами, които да поставят на популярни уебсайтове. Примери за това са, когато реклами на различни компании се появяват отстрани на статия в уебсайт като ESPN или CNN.
7. Партньорска реклама
Афилиейт рекламата е, когато дадена марка плаща на ценен говорител с голяма аудитория, обикновено блогър или влиятелен човек от социалните медии, да публикува за нейната компания, така че компанията да увеличи тиража си. Добър пример за това е, когато Кайли Дженър, топ 10 по общ брой последователи в Instagram, публикува за марка, наречена Fashion Nova. Тази публикация бързо увеличи продажбите на Fashion Nova в резултат на това колко голяма е аудиторията и влиянието на Дженър в Instagram.
8. Цялостна персонализация
Персонализирането на познаваемостта на марката и създаването на уникален стил може да накара хората да повярват дали дадена компания е успешна, или не. Пример за това е прословутото лого swoosh на Nike, когато хората го видят върху обувка или дреха, то веднага става синоним на високото качество, с което Nike се гордее.какво е google ads
9. Създаване на приложение
Последната от популярните техники за дигитален маркетинг е създаването на приложение. Създаването на приложение за дадена марка може да даде на зрителите достъпно средство за комуникация и да покаже къде да купуват и да получават известия за нови продукти.