Влез в акаунта си

BLinks GEz

Точно както има различни форми на дигитален маркетинг, има различни видове маркетингови агенции. Често агенциите се определят според вида на услугата, която предлагат. Някои агенции се специализират в определени тактики, като управление на социални медии. Други предлагат набор от маркетингови услуги с „пълно обслужване“. Ето някои често срещани форми на агенции за дигитален маркетинг:

1. Агенция за дигитален маркетинг с пълен набор от услуги

Агенция за дигитален маркетинг с пълен набор от услуги помага с всички видове маркетингови услуги. Тези компании ще ви помогнат да пренесете бизнеса си онлайн и да го изпъкне. Те могат да предложат неща като разработка на уебсайтове и аналитични инструменти за подобряване на вашето техническо SEO и консултации относно развитието на марката. Компаниите с пълен набор от услуги също могат да помогнат със съдържание за търсачките и социалните медии.

Бизнесът често си партнира с агенции за пълно обслужване в дългосрочен план. Тези агенции могат да действат като цялостен изнесен маркетингов екип. Агенциите с пълно обслужване се справят с всички аспекти на органичната и платена реклама, което ги прави по-скъпи. Агенцията с пълен набор от услуги обаче означава, че не е необходимо да търсите специализирана помощ другаде.

2. Inbound маркетинг агенция

Агенцията за входящ маркетинг се фокусира върху стратегии като оптимизация за търсачки и създаване на съдържание. Всяко рекламно усилие, което привлича клиентите „във“ вашата фуния за продажби, е форма на входящ маркетинг.

Inbound агенциите са специализирани в позиционирането на компании, където клиентите могат да ги намерят. Те са експерти в изграждането на доверие с потенциални клиенти и подхранването им да бъдат готови за продажби. Входящите стратези също могат да помогнат с неща като органични кампании в социалните медии и имейл маркетинг.

Използвана правилно, входящата маркетингова агенция ще подобри трафика на вашия уебсайт с течение на времето. Тези компании също са полезни за подобряване на репутацията на марката.

3. SEO агенция

SEO агенцията се концентрира специално върху оптимизацията за търсачки. В дигиталния свят повечето от вашите клиенти ще ви намерят чрез търсачките. SEO агенциите знаят как да ви осигурят по-високи позиции в страниците на търсачките. Те ви помагат да намерите ключови думи, за да привлечете целевите си клиенти. SEO агенциите също могат да помогнат с:

Одити на уебсайтове

Съдържание на блог и уебсайт

Изграждане на връзки

Оптимизиране на видео описанието

Техническо SEO и оптимизация на скоростта на сайта

Много специалисти по SEO използват анализи на данни и инструменти за отчитане на SEO, за да проследят възвръщаемостта на инвестициите в кампании за оптимизация на търсачките. Те могат да помогнат с изграждането на обратни връзки и привличането на повече клиенти във вашата фуния за продажби. Освен това SEO експертите имат широки познания за това как работят алгоритмите на Google.

4. Агенция за цифрови реклами (SEA)

Дигитална рекламна агенция, специализирана в PPC или платена реклама. Тази агенция ще помогне на вашия бизнес консултации да овладее неща като Google или Facebook реклами. Услугите на агенция за цифрови реклами в Google Ads често включват (автоматично) наддаване за ключови думи в Google Ads.

Агенция за цифрови реклами може да създаде привличащи вниманието, оптимизирани за ключови думи реклами. Някои работят изключително върху търсачки, докато други се фокусират върху реклами в социалните медии. Дигиталните рекламни агенции често могат да предложат помощ и при оптимизирането на реализациите.

5. Маркетингова агенция за социални медии

Платформите за социални медии са едни от най-добрите дигитални платформи за събиране на потенциални клиенти. С екип за управление на социални медии можете да генерирате видимост, взаимодействие и дори потенциални клиенти в общността и социалните канали, които вашите клиенти използват.

Тези професионалисти създават съдържание и реклами в платформи като Facebook, Instagram, TikTok Twitter, LinkedIn и Pinterest. Някои маркетингови услуги в социалните медии активно отговарят на коментарите и съобщенията на клиентите. Те също така предлагат неща като обхват на инфлуенсъри и промоция между канали.

6. Агенция за уеб дизайн

Компаниите за уеб дизайн често се пренебрегват в пространството на дигиталния маркетинг. Но не бихте могли да привлечете клиенти онлайн без бизнес уебсайт. Експерти в дизайна на уебсайтове помагат при създаването на персонализирани уебсайтове за фирми. Тези професионалисти знаят всичко за CSS, HTML и рамките за уеб програмиране.

Използвайки създателите на уебсайтове и целеви страници, вашата агенция ще създаде привлекателен сайт, където можете да започнете да създавате съдържание. Те подобряват привличането на клиенти чрез изграждане на добро потребителско изживяване във вашия сайт. Някои агенции за уеб дизайн ще работят със специфични платформи като WordPress или са специализирани в платформа за електронна търговия. Те също така ще създадат уеб дизайн, шаблони, изображения, видеоклипове и анимации за вашия сайт.

Агенциите за дизайн на уебсайтове често предлагат услуги за хостинг на уебсайтове и текуща поддръжка на сайтове.

7. Агенция за автоматизация и имейл маркетинг

Агенциите за имейл маркетинг са специалисти, които знаят точно как да превърнат входящата кутия в този поток от приходи. Имейл маркетингът е с висока стойност и има една от най-високите възвръщаемост на инвестициите от всеки канал. Някои агенции работят само върху една или две конкретни платформи за имейл и маркетингова автоматизация. Като агенция Hubspot, партньори на Salesforce Marketing Cloud, партньор на ActiveCampaign или агенция Mailchimp.

Докато някои просто се фокусират върху създаването на имейл съдържание, писането, дизайна на имейл шаблони или стратегията. Често те ще създадат цялостни задействани имейл кампании и също ще водят потоци за подхранване.

Агенцията за автоматизация на маркетинга с пълен набор от услуги също има умения за страници за генериране на потенциални клиенти, използване на инструменти за целеви страници, познания за електронната търговия и маркетинг на CRM / база данни.

8. Консултант по дигитален маркетинг

Консултантите по дигитален маркетинг могат да бъдат част от агенция за дигитален маркетинг или да работят самостоятелно. Тези професионалисти имат широки познания по дигитален маркетинг. Те могат да ви помогнат да одитирате съществуващите си кампании и да създадете маркетингова стратегия.

Компанията за дигитален маркетинг с пълен набор от услуги ще разполага с консултанти по дигитален маркетинг. Ако управлявате кампаниите си сами, може да имате нужда от консултант, който да ви даде насоки откъде да започнете.

Агенциите работят малко по-различно от консултантите. Консултантите са по-стратегически и по-малко оперативни, докато агенциите са по-практически. Например, консултант може да говори за това как да подобрите присъствието си в социалните медии, докато агенция изгражда вашите кампании в социалните медии.

Агенция за социални медии срещу агенция за дигитален маркетинг

Познаването на разликата между агенция за дигитален маркетинг и агенция за социални медии е от решаващо значение.

Агенциите за дигитален маркетинг помагат при всички взаимодействия с клиенти, които се случват онлайн. Вашата агенция за дигитален маркетинг може да предостави набор от услуги за растеж на бизнеса. Това включва PPC, създаване на съдържание, маркетингови анализи по имейл, маркетинг в социални медии и др.

Агенция за социални медии предлага един компонент от дигиталния маркетингов чадър. Те не се фокусират върху неща като PPC или оптимизация по ключови думи на уебсайтове. Вместо това агенциите за социални медии гледат само на социалните канали. Въпреки че тези експерти могат да ви помогнат да се откроите в различни социални медийни платформи, те не могат да помогнат с други части на дигитална агенция.