Влез в акаунта си

5 съвета за справяне с изхвърлянето на офис оборудване

Разполагате с компютър или копирна машина, които са изживели по-добри дни? Съобщението, че след 2013 г. Windows вече няма да предлага поддръжка за Windows XP, предизвиква ли у вас киселини?Смарт Офис България

Ако е така, не сте сами. Много адвокатски кантори съхраняват оборудването си, докато не се счупи или не стане твърде неудобно за използване.

Ако най-накрая сте решили да замените по-старото си офис оборудване, трябва да направите нещо с него, когато го премахнете.тетрадки

Старото оборудване може да съдържа поверителна информация, която не искаме да споделяме. Това важи за оборудването, за което дори не се замисляте, като например факс машини, копирни машини и дори телефони, които могат да съхраняват данни.

Какъв е най-добрият начин да се уверите, че старото ви офис оборудване е без данни? Ето няколко съвета за безопасно изхвърляне:smartoffice.bg

Решете какво искате да правите със старото оборудване. Това е много важна стъпка в процеса. Ако няма да препродавате или дарявате, можете просто да вземете чук за твърдия диск, за да го унищожите. Газова инсталация

Изберете софтуер за почистване на данни. За да препродадете или дарите, премахването на всички данни от твърдия диск е от решаващо значение. Намерете програма, която работи за вас, или наемете професионалист, ако не ви е удобно да правите това сами.копирна хартия

Преинсталиране на необходимите компоненти. Компютрите се доставят с диск за аварийно възстановяване, който преинсталира операционната система, така че тя да работи. Този диск трябва да се използва за преинсталиране на операционната система и да бъде включен в комплекта на компютъра, когато се продава или дарява.канцеларски материали

 Ако не препродавате или дарявате, рециклирайте. Съществуват разпоредби, приложими към електронното оборудване и рециклирането, които трябва да се спазват.

Създайте политика за изхвърляне на отпадъците в офиса. За да сте сигурни, че всички във фирмата знаят какво трябва да се изхвърля безопасно, изгответе писмена политика като част от наръчника с офис процедури.офис материали

Наетото оборудване трябва да включва информация в договора относно премахването на данни и трябва да прочетете внимателно клаузата в договора, за да защитите поверителните данни, които се съхраняват в оборудването. Ако не сте сигурни в процеса на изтриване на данни за наетото оборудване, свържете се с лизинговата си компания за пълно обяснение на нейната политика.Smart Office Bulgaria

Важното е да се уверите, че данните ви не излизат през вратата заедно със старото ви оборудване.