Разбирането на прости математически факти може да даде на учениците огромно предимство в училище. Менталната математика – процесът на извършване malchugani на изчисления в главата, а не на хартия или с помощта на калкулатор – може да подобри математическите умения на детето, което ще му позволи да премине по-лесно към по-високо ниво на математиката. Добрите умения за запаметяване са необходими, за да може да се прави умствена математика. Всъщност запомнянето на таблиците за умножение е пример за умствено математическо умение, което позволява на децата да работят по-бързо с математически задачи в главата си.знамогика
Упражняването на ментална математика може да помогне на децата да подобрят и други математически умения. Ето защо развиването на умението за ментална математика за деца чрез играене на прости, но забавни математически игри е фантастичен malchugani начин не само да стимулирате умствените математически способности на детето си, но и идеален начин за подобряване на числовите факти.образователен център
Дейности по умствена математика.кан академия
Ето няколко от любимите ни дейности, които са забавни и подпомагат уменията по ментална математика:Уроци по Български Език и Литература за деца от V, VI и VII клас
Война на умножението.образование без раници
С тази забавна игра с карти детето ви ще усвои фактите за умножение за нула време! Разбъркайте тесте карти и ги раздайте с лицето надолу, като малчугани дадете на всеки играч равен брой. Задайте на картите с картинки стойност 10, а на асовете – 11. Всеки играч обръща две карти с лицето нагоре, прочита изречението за числото и дава отговора. Например, ако детето ви изтегли 7 и 8, то казва: „7×8=56“. Ако вие изтеглите 6 и 4, казвате: „6×4=24“. Тъй като неговото произведение е по-голямо, то печели четирите карти и ги поставя на дъното на купчината си. Продължете играта, докато картите на единия играч свършат.Уроци по математика за деца от V, VI и VII клас
Умствена загадка.дистанционно обучение
Накарайте детето си да преброи пет малки предмета, например стотинки, топчета или бонбони, и го накарайте да затвори очи. След това скрийте някои от петте предмета, а останалите оставете открити. Помолете детето да изчисли колко предмета вижда malchugani и колко предмета са покрити. Упражнявайте тази дейност, докато детето ви не може бързо да решава тези прости уравнения. След като детето ви овладее това ниво, добавете още един предмет, за да увеличите трудността. За по-големи деца започнете с 10-20 обекта.Уроци по английски език за V, VI и VII клас
101 и навън.Подготовка по математика за НВО след 4. клас с Кан Академия
За да играете, ще ви трябват лист хартия, молив и зарче. Целта на играта е да се получи резултат, който е максимално близък до 101, без да се надхвърля. Играчите се редуват да хвърлят заровете. Докато хвърляте, можете да приемете числото като единица или детски играчки 10. Например, ако хвърлите петица, тя може да се използва като 5 или 50. По време на играта играчите водят текущ запис на общия си резултат. Тази игра е чудесен начин за изграждане на умствени математически стратегии, тъй като децата често мислят критично по отношение на това какво число трябва да хвърлят след това.Подготовка по математика за НВО след 7. клас с Кан Академия
Математически джопърди.Кан Академия за учащи с увреждания
Дайте на детето си лист хартия и след това кажете едно число. Дайте играчки му една минута, за да открие възможно най-много начини да направи числото, като използва събиране, изваждане, умножение и деление.Състезателна математика
Както виждате, практикуването на развиване на умствената математика за деца може да бъде забавно. Усвояването на някои основни, но полезни деца стратегии за ментална математика може да работи за значително подобряване на самочувствието на вашето дете.По-добри по математика с Кан Академия